APABILA BAYANGAN SIR ALEX FERGUSON (M.U) MENJELMA !!

SMBUNG BLIK DARI OLDER POST.sila la clik older post DIBAWAH ye..pas clik bru la smbung baca kt bwh ni...HEHEHE...ok la sesampai nye aku ngan sadiq game da start dah...aku tgk la team res.vgina (team2 aku la ni) ni bermain futsal dgn team adidas pavi tu..rupe2nye bukan team res.vgina je yg ade...team len pun ade..


wajah2 keceriaan n kepenatan team aku ini....PUAS???

team yg len pun ade la dlm 2..so 4 team bermain la disini..peraturan die sng je...team sape kalah 2 goal sila tukar ngan team len...yg menang akan jadi king sehingga la di kalahkan..sng je rules die..so kalo da name team club tu mesti power kan..aku tgk mmg power pun..

asistent manager sdg memerhati game.
mereka degil x nak dgr cakap asst...







1st game team aku kalah..kalah..kalah.. dan kalah lagi...so team diorang (club) telah menjadi king dalam beberapa pusingan...team yg len pun di ayam2 kan je oleh mereka ini seperti logo cap ayam liverpool..ops..sori abg2 liverpool...aku tgk pun dashat gak team diorang ni biler beraksi...


aku akui mmg diorang pro..laju..individu skil yg hebat..cekap dan len2 lagi...huhuhu...ADE GAK YG TERGOLEK JATUH AKIBAT KASUT LICIN..- itu la kai..hahaha..

thinking n cover macho dpn kamera.. 
aku mula berpk seperti alex (gamba kecik)

Mase team aku kene kick kt luar tuh n tggu sementara masuk game blik...aku dengar team aku ni masing2 bising menyalahkan membe2 yg len.."ko len kali bwh skit la" "apsal ko x lari tadi" dan bermacam2 lagi kecomplenan diorang...ade jugak yg cakap "salah pilih kasut la","kasut licin la","aku da lama x men ni lel","team diorang hebat sgt la","penat beb men ngan diorang", dan len2 aku malas nak tulis la..pendek kater "sumernye komplen2 belaka"..juga aku dgr 1 ayat yg berbunyi "tiap ari slasa dpn dtg la sini lgi,sng kami nak ayam2 kan korang lagi" - tu yg aku mula TERBAKAR tuh..dan aku mula mengerakkan otak aku mencari idea dan formula untuk menghadap diorang itu..

DAN aku mula mnyusun stategi aku..akhirnye aku telah mnyusun stategi lebih kurang mcm ni dgn menukar cara permainan team aku ini...tpi line defend bykkan men ditgh dan forward byk men atas line tepi...
kai, akochan n awang bawah manakala fai ngan bande atas..
DAN AKHIRNYA KRISIS INI BERJAYA DIATASI DAN TEAM AKU KEMBALI MENJADI KING SBYK 2 PUSINGAN.WALAUPUN ADER KALAH 2-3 GAME..TEAM POWER TU LANGSUNG MATI APABILA BERHADAPAN NGAN TEAM AKU..HAHAHA

fokus...pakai otak n rilek..
ayoyo!!!









NI YANG TERJADI APABILA AKU MNYUSUN STATEGI BERMAIN CARA SETAN MERAH..BARU MEREKA TAU APABILA BERHADAPAN NGAN MANCESTER UNITED...HAHAHA..POYO!!

team2 aku bergitu gembira skali...tenaga jimat menang pun dpt...dan aku mengelarkan diri ku UNTUK HARI NI..............

JALELFERGUSON!!!...HAHAHA!!~

P/S : SETIAP MASALAH ADER JALAN PENYELESAIANNYE BTUL X?...GOOD GAME....GOOD JOB....ALL TIPTOP TODAY....NICE POST...HAHAHA


teringat mase dpt tmpat ke 2 dan ianya menjadi kenangan yg bermakna buat diriku...huhuhu
tnpa stategi x dpt bwk blik piala kecik ni tau..haha













2 COMMENT:

{ JalelBenAman™ } at: 15 April 2011 at 13:35 said...

jahahahahah!!~

faisal at: 15 April 2011 at 13:35 said...

ahhahahaha!~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...