SAPE BRANI BUAT KEK MCM NI??

SALAM..dari kelmarin sehingga skg ni aku ziarah blog2 orang len aku tgk byk la plak yang post gambo kek buatan diorang untuk berbisnez serta mempromosi kek masing2... ade jugak la yg promote kedai kek kt tmpat sendiri and now aku terpikir nak buat jugak la...ini bukan untuk dijual ye tp untuk tontonan bersama..


SEBELUM ITU aku nak bagitau ape yang korang lihat di bawah nnt adalah kek yang boleh dimakan 
tanpa rasa was-was ....


Dan kek - kek ini takde plastik atau bahan2 buatan lain digunakan..erm..nmpak mcm sedap kan...nyum..nyum..nyum...


 tayar kete
 peti besi
 kt kedai spek biasa ada bende ni kan..
 ni blh tgk kt bank
mak saya suka menjahit....


- Semua kek ini dibuat oleh Zhanna dari St Petersburg dan semuanya boleh dimakan begitu saja..hahahahaha!!~




.p/e : budak kecik di bawah 6 thn yang menonton ni perlu bimbingan org tua nnt diorang ingat mesin jahit mak atau tayar kete abah die sebenarnye kek yang boleh dimakan...hehehe


























3 COMMENT:

{ ZORA } at: 10 April 2011 at 13:13 said...

wahhh..terbaik la desaign kek 2...minat yg tayar 2..nmpak da mcm real bebenor da..

{ JalelBenAman™ } at: 10 April 2011 at 17:20 said...

jgn risau x de rase getah punye...hehehe

{ Afzainizam } at: 11 April 2011 at 05:17 said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jom Terjah entry terbaru ??
enjin wira enjin apa lepas jpj

uihhhhhh kilat ajerrr tayar tu siap wax lagi tuuuuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...