BILA SI IBU MENGIDAM BUKAN2....

salam..tdi dpt sms dari kawan yg mintak tlg aku temankan die cari rojak buah sbb bini die mgidam..yang tak tahan tu bini dier nak rojak yang dijual ditepi jalan..x nak rojak dari kdai..sang suami yg pening kapla trus menghubungi aku...yela kalo pasal nak cari mencari ni aku mmg pakar la...hehehe...so aku tlg la carikan dan berjaya beli rojak kt jalan peel....jauh gak la dari sentul...

aku lupe nak tangkap gamba kedai tuh so x de la gamba ye...hehehe

ok aku nak shared ngan korang


Antara wishes sang ibu yang mengidam pelik-pelik : 




* Nak makan daging ruse puteh 
* Ketagih meratah serbuk kopi 
* Mengidam mintak gigit telinga suami 
* Mengidam nak jilat tingkap KLCC tingkat 45 
* Mengidam nak gigit divider jambatan pulau pinang 
* Mengidam minum minyak Petrol 
* Mengidam minum minyak kapak 


‎* Memegang hidung rimau
* Menggigit bontot kelling
* Mengidam pengilat kasut kiwi 
* Mengidam minum air buih sabun 
* Mencium seluar dalam -agak lucah jugak ni..hahaha
* Mengidam bau ketiak suami - tu biasa tu..
* Mengidam nak kawin len - hadoii....
* Mengunyah gelang getah  
* Makan sabun mandi dengan vicks 
* Meminum air dari dalam toilet bowl 
* Mengidam nak makan selipar 
* Nak hadiahkan teddy bear yang besar 
* Nak makan gel rambut 
* Nak makan ulat mulung Serawak 
* Nak makan tanah 








p/s : pening kpala aku...bleh cepat mati kalo mcm ni...hehehe..

0 COMMENT:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...