MENARA JAM MEKAH PELENGKAP TANDA KIAMAT MENURUT HADIS??

ok la ramai yg bertanye bila mau update blog aku ni???kedengaran bila kawan lepak2  boring dgr citer pasal n69 rawk..hehehe..tu sebenarnye aku cuba mencari pengaruh dari kawan2 klas..yelakan...da kater budak 1 klas...mesti la jugak diorang nak aku crita serba skit pasal diorang...so aku da crita kan...ok la tuh cukup la...aku nak truskan jugak entry aku yg terbaru...ok truskan membaca dgn tekut yeee...


PERHHH....takut beb biler bercerita ttg kiamat ni...ok...apekah maksud entry aku ni??
ok lah...aku crita serba skit la tp aku ni bukan nye ustaz...xpe kalo nak share pun kan...
alrite...jeng jeng jeng...BACALA WAHAI SAHABAT2 KU!!

dia punya tinggi..fuuhhh...bateri jam mesti besar bapak punye...hahahaha


Jam di Mekah adalah pelengkap kepada 10 jam terbesar didunia sehingga menyempurnakan maksud hadis ” Akan terbina mercu tanda yang lebih tinggi daripada Kaabah sebelum berlakunya Qiamat ” lihatlah bagaimana pentadbiran Allah SWT dalam myempurnakn maksud hadis Rasulullah SAW Ini..

Apabila melihat pembangunan yang sangat hebat di sekitar Mekah, aku terfikir: apa agaknya kata Nabi Ibrahim melihat pembangunan sehebat itu. 

Ketika Allah memerintahkan Nabi Ibrahim meletakkan Ismail dan Hajar di lembah yang tiada tumbuh-tumbuhan, tanam-tanaman dan binaan, juga ketika Allah memerintahkan Baginda berdua membina Kaabah dan menyeru manusia mengerjakan haji, Nabi Ibrahim taat sahaja walaupun di fikiran mungkin tertanya-tanya siapakah yang mendengar seruannya dan apakah yang bakal berlaku di Mekah ribuan tahun kemudian. 


knp dirahsiakan hari KIAMAT???korang pk la sendiri...sekian wasalam..

p/s : so stanby la ye...pandai2 la....

0 COMMENT:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...