COUNTRY VILLA LAYOUT PLAN

HAHAHA..lupe plak nak crita kt sini mase ader khamis aritu  21/4 aku dpt call smbut birthday anak buah aku kt kajang country height..ok la kau pun trus on..gilo la nak masuk pun leceh..ngan security nye la aku maksud kan..yela die tnye "apa nombo lot?"DGN KEREKNYE BANGLA ITU BERKATA..tetibe je baran aku dtg..aku control blik nafsu amarah ku..aku bismillah dlam hati...dan secara NICELY DAN SOPANNYE aku ckp la aku tak tau...aku bgitau nama jalan je la smbil bergerak pelan kedepan..then bangla tu berkeras xtak nak kasi aku masuk..last2 aku call abg aku dan kasi sama itu security guard biar bercakap ngan abg aku..TGH BENGANG KAN SO AKU MALAS NAK CAKAP BYK2..dlm 10 min aku dok kt post guard tuh bru diorang kasi lepas masuk..yela sbb ader kete len pun nak masuk kan...so die kasi kitorang jalan la...kalo tak kasi jalan gak mmg kompom ader yg ajak bergaduh nnt...seb bek ader mak abah kesayangan nek skali ngan aku..kalo x mmg aku dah maki sambil trajang la bangla tuh..last2 da smpai ke banglow bru la aku pasan bende ini..aku tangkap gamba ler..huhuhu


p/s : ikut hati slamber je aku ajak gaduh...seb bek aku da jadi budak baik dan bersopan santun...hehehe

0 COMMENT:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...