RESTORAN VAGINA YANG PELIK SIRI 2 ...

SALAM..sepanjang hari x makan memaksa aku trn bwh dlm keadaan lapar dan nak makan kt rest. vagina ni...so sblum nak duduk dlu aku riki la sape2 yg ader..yela kalo kawan2 ade bek duduk je ngan diorang boleh smbang2 dan bertanya khabar...kalo tak nnt kene cop SOMBONG ngan diorang plak kan...lepas parking tenggiling biru aku berdekatan ngan publik phone.,maka aku pergi menghampiri mereka dan bersalaman seperti org islam yg len..sambil salam tu tetibe je dgr beberapa ayat "HELO BLOGGER" "WAH SI JALEL NI DA START MEN BLOG EK" "AKU BARU SAJA BACA BLOG KAU" "GUA SUPPORT BLOG LU JALEL" "GUA BACA BLOG LU DLM IPHONE 4 AKU JE BRO"(sambil menunjukkan iphone 4 nye kepadaku,kata seorang blogger penuh dengan sampah - clik link SAMPAH ini untuk lebih pembacaan kalian)...

ini la table yg aku masukan..-gmba cikar x smpat ak tngkap tdi..soriiiiiii
 sdri kiri bie,latip,ayun
kanan - sadiq,kai,latip,bie(tinggal tngan je)


TERSENYUM aku dlm hati sbb ade org sudi membaca dan menyokong blog aku yg serba kekurangan ini...yela pengalaman aku masih lagi cetek di area berbloging ni...wahh,diorang da tau aktiviti aku terkini iaitu BERBLOGING..huhuhu..yela mcm biasa la kalo jmpe kawan2..masing2 nak update aktiviti diorang kan...tapi apepun aku nak ucapkan trima kasih kepada mereka yg menyokong blog aku ni..ader lagi aku nak crita ape yg kitorang nak smbangkan tadi tpi len kali aku smbung blik la ye..tggu la siri ke 3..hehehe


P/S : trima kasih kawan2...




3 COMMENT:

Anonymous at: 13 April 2011 at 00:58 said...

bwahahaha..
femes lh ko pasni jalel..
time aku commentni nampak dh ada 13 org kwn blog ko!
tahniah..

Anonymous at: 10 May 2011 at 22:24 said...

da mmg cita2 dia nak jadi femes! hahahaha...jalel oooo jalel

{ JalelBenAman™ } at: 11 May 2011 at 04:58 said...

femes x femes sgt la..uhuhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...