N62A RAWK PART 2

SALAM...ok aku menaip lagi...sebenarnye aku nak mengdelete gamba2 dlm hp aku...bikin berat je..hehe.so alang2 nak delete tuh aku post la kt blog aku sendiri..then bru la delete dgn senang hati kan....erm...dalam mggu lepas la membe2 klas aku telah menculik aku..bukan menculik ape pun.huhu

bersama ngan juara karoke thn 2011 azim alley...hahahaa

mubarak yg klakar ngan sempoi...

..biasa la malam mggu bagi org muda..sumer nye nak kuar..nak cuci mata..nak hevoc hevoc katekan..hehe..ape yg nak dihevoc kan oleh merekan aku pun x tau.

..ok nak dijadikan crita aku bwk la diorang jalan2 serta singah minum kt maka prelita jalan ampang...lihat la wajah2 gembira mereka....hehehe...

p/s : zaidi n bobo...sori gmbo korang bru aku prasan x de....next time la ye..hehehe

0 COMMENT:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...