JEJAKA TIPTOP HARGA MAHAL..

  assalam...da mcm muka depan majalan metro plak tajuk gua ni..crita depan mesti mau gempak dan menarik..last2 tgk isi same je mcm smalam...hahaha....sebenarnye title di atas tu x de kaitan sgt pun ngan isi2 yg gua nak tulis ni..

ok kite renung2kan la pic ni sekejap n gua rase mnkn ade kaitan ngan title di atas kot...

tuan diatas ini name die ijam..pic ni sebenarnye telah diranjit oleh nan kepada kawan aku yg bernama si ijam ini yg mempunyai tenggilng V6 putih..diorang kawan baik sejak zaman azali lagi biasala kalo nak melawak yg extrim kita pun buat kt sahabat2 sdiri kan??..kalo buat kt org len yg kite x knal nnt free kne penampo jepun..hehehe...

     ok..ball ball yg berjiwa rock ini biler bgurau mnkn bagi aku agak kasar skit la contohnye tepuk2 kepala ngan cawan atau dkat dahi setiap kali diorang melepak,sehingga la yg terkini meranjit gamba profile kawan2 untuk menambahkan lagi bahan2 mnjadi gelakan  kawan2(perkara biasa bagi mereka)...

"aku x kisah apepun asalkan ia nya blh menambahkah hubungan silaturrahim sesama kawan sbb masa nak bergurau kt dunia ini semakin singkat dan bumi sudah semakin tua" ucap beliau..hahaha...pic ni ak ambik dri fb ak yg telah ditag oleh nan..

si nan edit pakai application fb je ni...sng je nk buat bende ni..fb mmg teruk pun..hahaha...

last word ak kepada sape2 nak jamm lgu cromok blh call ijam ni..sore die mmg mntap sebijik mcm dgr dlm kaset..siyes ak x tipu..ak terpegun dgr suarenye.nnt sng ak upload jaming cromok diorang...sesiapa nak berkenalan dgn insan kesunyian ni sila add ijam nizam di fb..hehehe..

p/s : hamba pun insan kesunyian juga kalo keseorangan...

0 COMMENT:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...