DA TAU NAK EXAM ESOK MASIH LAGI BLUM STADY...

SYUKUR kehadrat ILAHI kerna ak telah melalui 1 exam yg ak x study kelmarin(jumaat)...entah la rase mcm x konfident pun ada...hahaha..xpe nnt tgk resullt ak trima la mcm ne...huhuhu..risau gak ni..tp smpat jugak la gua take 1 pic untuk rujukan ble gua feel nak study sorang2 nnt...cewahhhh..



gua da tukar suare rock blik...grr...hehehe..tanpa membuang masa lagi ok la skg ni gua nk crita skit pasal paper exam yang gua ambik tadi.agak memening kan sbb byk sgt formula2 (yela gua bkn nye pndai pun mcm lu org kan)..hehehe...sebenarnye gua x prepair apepun yg gua patut buat mlm kamis ari tu(sptut nye itu masa gua study)..lgi 1 lec gua ni ajar x ckup..tp gua x salahkan die..cume gua salahkan kt ak sendiri sbb ak ni kagkadang pemalas dan cepat lupe orgnye....apepun trimas sbb bg sokongan sy smalam wahai kawan2 sekelas ku....PADAN MUKA KAU JALELLLL...HAHAHA..


p/e : amalkan bende ni slalu bersediala dan dipersilakan menuju kearah proses klingkopan..huhuhu..

0 COMMENT:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...