RESTORAN BAPAK YANG PENUH MERIAH..

SALAM..tadi dalam jam 8.30pm saya pergi jamming ngan komeng and the gang ke studio nrocinu dekat jalan kuching...pas jamming je saya turun ke bawah bajet nak pergi minum dulu la sblum buat aktiviti len...last-last ternampak plak signboard atas kedai makan ini...trus ambik gamba dgn mengunakan hp saya...sy lihat sangat -sangat la meriah kedai ini sbb ramai org...macam pilihan makanan ade...kedai ni dekat je ngan highway DUKE....ambik jalan dari TOWN menghala ke KEPONG...lepas lalu 100meter kt simpang DUKE trus tgk blah kiri...

restoran bapak

haa....btul tak??....untung la tokey ni ye....hehehe...dah name pun restoran bapak kan...mesti bapak2 je yg masak...mak2 plak tgk berita n bola...wahahahah!!~



p/e : jgn samakan bapak kau dgn bapak aku sbb bapak aku lagi best daripada bapak kau...hahahahaha 

0 COMMENT:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...