GANJA MEROSAK PEMIKIRAN OTAK..

SIYES BEB...aku tak tipu korang..sape yg menghisap ganja pikiran dier jadi lembab oo...aku perhati gelagat seorang manusia sebelum dan selepas die isap bende tuh dan jugak selepas die jadi normal balik seperti sedia kala dalam vid..

sblum kene - cakap byk akal berjalan,cerdik,fokus giler

selepas kene - meracau2,gelak2,x de fokus (aku tgk mcm x waras skit la)

normal balik setelah 2-3 jam - sedia kala hebat mcm biasa..

p/s : wooo....giloooo..


3 COMMENT:

{ ayunda maajis } at: 25 April 2011 at 08:18 said...

yer..memang lembab..slalu kalo org yg lembab ni kitorang akan sebut dia sebagai "lembab2 spender" haha sape la yg cipta tu..

{ Woofer Storm } at: 25 April 2011 at 22:39 said...

ganja memang padah,jauhlah dadah..dekati dgn amal ibdah..hehee

*betul bro,ganja cuma merosakkan akal dan fikiran sorang manusia

{ JalelBenAman™ } at: 26 April 2011 at 09:17 said...

@ayunda ; hahaha
@woofer ; btul tuh bro...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...