MAKAN DURIAN TIME....SS2

SALAM....haaa tadi tgh sedap2 tido tu dpt sms daripada sifu ajak melepak dan mr akochan ajak makan durian..mane 1 aku nak pilih ni??lagi pun dalam keletihan itu sebenarnye aku ni malas nak pegi sbb tgh sedap tido kan...setelah dipaksa dan dirayu akhirnya termakan rayuan plak aku..hehe..dan aku cakap ok 20 min ak smpai...yela,tgh sedap tido kt rmh mak kan..."tido rmh mak lagi best ooo" hehehe...

so bermula la perjalanan kitorang ke kedai durian yg dimaksudkan oleh mr akochan ke tmpat nak makan durian ni.....wahh mmg sedap OOO....
banyak saiz2 durian yang agak besar ... 
hasil daripada kitorang...PUAS OOOO...!!
geram tgk...mongel2 semuanya...hehehe
asal abis je topup.....asal abis je topup...sbb tu sentiasa byk...
dari kiri sifu.faisal,akochan,sadiq
rase nak rembat je durian ni...hehehe

ok la aku ngantuk ni sok ader klas febret aku mr bala so aku nak bye2 kt korang ye ...good nite!!

P/S : MUSIM DURIAN.....LAYANNNN!!~

1 COMMENT:

{ GematriA™ } at: 13 April 2011 at 18:43 said...

Bwahahaha..palat..sempat lg buat entry.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...